Miért?

Mert nálunk nem automaták, robotok dolgoznak, hanem emberek teljesítik a megrendelésed!

Közös célunk, hogy meglepetést, örömet szerezzünk - ezért velünk mindent meg lehet beszélni.

Ha lehetséges, partnerek vagyunk a megvalósításban!

Ezért dolgoztuk ki az "EGYEDI CSOKOR" rendelés lehetőségét, ahol valós időben Skype kapcsolat segítségével úgy tudsz rendelni, mintha személyesen a virágüzletben lennél!    Ez egy teljesen új, egyedülálló megoldás, érdemes kipróbálnod! Klikk ide!

És mindent megteszünk, hogy elégedett legyél velünk!

Mire gondolok?

 

Néhány példa:

 -   Egyik megrendelőnk felhívott és arra kért, hogy a megrendelt virágcsokrot konkrét időpontra szállítsam ki.

Normál esetben ilyet nem vállalok el, mert szerencsére van annyi teendőm, hogy nehéz ezt összehozni.

Próbáltam a megrendelőt rávenni, hogy legalább egy óra intervallumot beszéljünk meg, de ő olyan indokot mondott, amire nem tudtam nemet mondani.

Külföldön él, nem tudott hazautazni az édesanyjának 50. születésnapjára.  Az adott időpontban Skype kapcsolatban voltak, így kamerán keresztül, élőben látta egymást anya és lánya, együtt élték meg, milyen jól sikerült a meglepetés és azt, hogy micsoda érzelmeket váltott ki ez a csokor.

Hát ez nagy pillanat volt!

Diszvonkicsi


 -  Egy fiatalember találkozott egy csinos lánnyal. A keresztnevén és a munkahelyén kívül semmilyen információja a lányról, viszont szerett volna találkozni vele. Nem akarta kellemetlen helyzetbe hozni a lányt, azzal, hogy a munkahelyén felkeresi ezért hozzám fordult segítségért.

Azt javasoltam, hogy kiszállítok a lánynak egy virágcsokrot, az üzenet az legyen ez: a következő csokrot személyesen szeretné átadni. A feladatom az volt, hogy kérjem el a lány telefonszámát. (sikerrel jártam)

A többi már nem rajtam múlott!

Diszvonkicsi

Hosszú ideje külföldön élő idős hölgy arra kért, derítsem ki, elhunyt testvérének sírhelyét, mert szeretne virágot küldeni a sírjára. Csak annyit tudott melyik temetőben nyugszik.

Természetesen segítettem.